j´aime le høst

Skulle ønske jeg kunne fransk. Det er en av mange ting på min "skulle ønske jeg kunne/hadde" listen min. Nå har høsten satt i andre gir og er litt kaldere men litt vakrere også. Jeg elsker alt som er med høsten utenom regnet. Fargene, stemningen, klærne ALT er så perfekt!

Har brukt de siste dagene på å sove, høre på de flotte nye platene jeg fikk i bursdagen jeg feiret i helgen og drukket masse kaffe og te. Har også hatt hele huset alene, det er så deilig å styre alt selv, selvom jeg ssavner min mor en del. Har også styrt utrolig mye med en pakke fra American Apparel.. tror ikke jeg skal bestille fra nettsiden en annen gang, bare masse tull.

Har også hørt mye på det nye albummet av The xx, anbefaler et lytt på det sterkeste! Sjekk ut chained!

3 comments:

  1. The xx <3 The Shins <3 Høstmusikk er fint.

    ReplyDelete
  2. Hausten er utan tvil mi favorittårstid. Men sumaren på ein god andreplass.

    ReplyDelete
  3. Anonymous12:23

    griner hver natt over at the xx sin konsert i oslo er utsolgt.

    ReplyDelete