With my hands covering both of my eyes I am too scared to have a look at you now

Startet helgen med en kinokveld og så Kon Tiki. Det er veldig flaut og si siden jeg føler at jeg svikter de nordiske gene mine men jeg har hatt en helt feil oppfattning av Thor Heyerdahl. Egentlig ingen oppfattning i det hele tatt siden jeg så vidt viste hvem han var. Hva er det med meg og norsk allmenkunnskap.. mangler mye der. 
På lørdagen dro noen venner og jeg på en fantastisk konsert med Team Me og selveste DUNDERBEIST! (Håper jeg ikke fornærmer blod dunderfansene, men de var utrolig teite). Team Me var overrraskende flinke! De spilte på en liten mini festivalen i asker ung lyd. Store ballonger fløy i luften og god musikk i ørene. Likte virkelig denne, denne og denne.  


Det endte med en hyggelig kveld, akkurat det jeg trengte for å starte på en ny uke. 

Lisa har tatt bildene fra konserten, takk takk til henne

4 comments:

  1. Team Me <3 Dunderbeist såg eg når de spilte før Kornkonserten på youngstorget. syns det blei litt for likt turboneger med sminkingå og sånn, men heilt greit :) hærlige bilder forresten.

    / tusen takk og jepp, mitt verk :)

    ReplyDelete
  2. ELSKER bildene og bloggen din! Skulle ønske den var min...

    ReplyDelete
  3. Team me overraska meg og når eg såg dei første gongen, eg likar dei igrunn! (har også eit innlegg med denne tittelen, haha, veldig bra song!)

    ReplyDelete