11.22.63

Jeg tenkte jeg måtte dele denne boken med noen. Den er helt fantastisk! Den er skrevet av Stephen King men er ikke en grøsser, mer en "rolig thriller". Jeg lånte den på biblioteket uten å vite noe om den. Den handler om en mann som går tilbake i tid, mer spesifikt 1958 i Lisbon Falls i USA. Du får en utrolig god beskrivelse av sene 50-tallet som jeg elsker for tiden. Videre i boken følger du hovedpersonen Jake eller rettere sagt George (du må lese boken for å forstå det!)

Boken er lang, kanskje den lengste jeg har lest (717 sider) men det er verdt det. Jeg er ikke ferdig med boken men blir nok ferdig snart. Jeg kan sitte å lese i flere timer i strekk uten å bli lei. Du setter deg så inn i 60-tallet og hvis du gjør som meg, sett på sangene som blir nevnt i boken. Da forsvinner du inn i den fantasifulle verdenen som er "11.22.63". 


Elsker denne sangen HER den er så utrolig vakker og beroligende :) Noen bøker å annbefale etter jeg har lest denne ferdig? 

3 comments:

  1. Høres veldig spennende ut! Du burde lese A concise Chinese-English dictionary for lovers. Utrolig bra bok om kulturforskjeller og kjærlighet :) Bloggen din er flott foresten.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Skal huske den boken, takk koppis! du er søt (:

      Delete
  2. Sort Messe av John Dickson Carr!
    1900-tallet, 1600-tallet, det okkulte og en dødsbra ending.

    ReplyDelete