introduksjon, hei!


Dette mitt aller første innlegg. Jeg vet ikke hvor jeg skal starte. Først og fremst vil jeg bare få frem at jeg  har en utrolig rar lidenskap for fotografi. Foto er det som engasjerer meg mest og håper å få utdannet meg som en fotograf. Men det er ikke bare det jeg skal skrive om her. Jeg vil også få frem at jeg liker å lage mat, så mye at jeg lager middag hjemme hver dag. Lager retter jeg har kopiert men også noen som har blitt skapt med min kreative hjerne.

Jeg har forskjellig typer kameraer. Jeg har et ganske så lett speilreflekskamera, et insta kamera, gammelt japansk Mamyia speilreflekskamera og et dårlig lomography fish eye I.

Her er noen bilder fra sommeren:







7 comments:

  1. ååå. øyafestivalen var så fantastisk. jeg savner det. forresten, tusen takk for fin kommentar på bloggen min<3

    ReplyDelete
  2. :åh, tusen takk!

    du virker som en kjempekul fyr. gleder meg til flere oppdateringer! og iiiiiih, øya<3333

    ReplyDelete
  3. "gleder meg til flere oppdateringer" var litt rart. eller, egentlig ikke, men jeg gleder meg til å følge bloggen din. ja du skjønner. forresten, er det første bildet tatt i Monaco? følte jeg kjente meg igjen! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ikke rart :) Tusen takk, du er utrolig hyggelig!! Du har har helt rett, det er Monaco :)

      Delete
  4. Fossen er i Akerselva like ved Ringen kino.
    Ellers. Botanisk hage, Tøyen.

    ReplyDelete
  5. Fin blogg, fin bakgrunn og alt. Fortsett sånn.

    ReplyDelete
  6. herregud og du sier MINE analogtbilder er fine? HVA ER DINE DA OM JEG MÅ TØRR SPØRRE? elsker det at de er ufokuserte og litt rare og kornete og allting, åååh. du er flink du også!

    ReplyDelete